Day 40/ op weg naar de Lion

19 november 2017 - Tallinn, Estland

Zondagochtend
06:45...... tringgggggggg
Wat een tijd zeg, zeker wanneer je maar 4 uurtjes geslapen hebt. ( leuk feestje van Marcella en William gister)
Hop onder de douche, laatste spulletjes pakken en samen met Dimph die ons naar Schiphol brengt Collin ophalen.
Op ons gemakje naar Schiphol, afscheid nemen van Dimph, broodje eten,  inchecken, vlug een sigaretje en naar de plane. Goede vlucht met tussenlanding in Kopenhagen en om 16:00 uur landen we in Tallinn ( Estland ). Fijn hotel geboekt en eerst wat eten want onze Zweedse vrienden arriveren pas om 22:30. Russisch restaurant gevonden met een echte wildkaart!! Helaas was de Bever niet voorradig dus dan alleen maar Beer besteld.  Erg zoet in combinatie met de saus.... niet voor herhaling vatbaar.
Dan naar buiten een kroegje zoeken.. het is koud ( gevoelsmatig -27) en nat en erg rustig op zondagavond  maar na een stuk of 5 drankjes in allerlei “ dit is het niet” barretjes zien we opeens onze Zweedse vrienden en ook nog een leuke bar.... naar binnen .....  en ergens in de nacht weer naar buiten want ik word wakker in het Hotel.. geen idee wat er gebeurt is...,, vandaag naar de auto...