Day 42/ Paldiski - Stockholm

21 november 2017 - Stockholm, Zweden

Vanmorgen moesten we om 07:00 ontbijten dus wekker om 06:30 gezet!
Tring.... echt niet.... 06:35..... no way.   Zo lekker in dat bed met het gestamp van de motor....toch maar vlug eruit en keurig om 07:00 aan een heerlijk ontbijt.
Tja, en dan komen onze Zweedse vrienden pas om 07:55 aanzetten..,.
Stelletje “ australiers”
Ondertussen sneeuwt het pijpenstelen terwijl de Ferry aanlegt.  Om 09:00 van de boot de spekgladde weg op, deze sneeuw kwam ook voor de Zweden erg vroeg want er is geen sneeuwruimer te zien en er ligt toch een heel pak!!
Gelukkig wordt de smeeuw na 25 km wat minder en de weg wat meer begaanbaar. De verwarming van de Lion heeft goede zin en we hebben het best behaaglijk!!! Om 11:00 in Stockholm.
Op zoek naar een hotel blijkt dat t erg druk is en er bijna niets meer te krijgen is voor een redelijke prijs!! Dan maar het “first hotel”, is nog wel redelijk te betalen ..... niet bepaald een goede keus, het meisje achter de receptie snapt er niets van en onze luxe kamer blijkt een hok onder de grond te zijn!!!
Kil, kaal en alleen maar een twijfelaar....en nog koud ook...Mongoolse hotels waren beter.
Stockholm bekeken, the Old Town met het Royal Palace was mooi een sfeervol... en koud!!  Daarna het nieuwe gedeelte in, wat rondgekeken en lekker in een barretje gezeten. Om 10:00 terug richting onze gevangenis, nog een drankje en lekker pitten!
Morgen naar Kopenhagen, 600 km
Zin in
Heda

1. Ellen van Groenendael:
    22 november 2017
    Hey Perry en Colin , wat een verhalen. Goede reis samen en nog veel plezier! Ik weet nog wel een heel lux hotel op de markt in Eindhoven! Tot snel.😀👍☃⛄️⛄️
  2. Geert:
    22 november 2017
    Toch goed dat jullie all weather banden gekocht hebben, er misschien nog profiel op zat en dat ze niet samen met de rest gejat zijn...