Day 44/. Kopenhagen - Hamburg

23 november 2017 - Hamburg, Duitsland

Vanmorgen weer op tijd uit de veren!! Lekker ontbijt en daar na op weg naar de kleine zeemeermin, wanneer je Kopenhagen bezocht hebt moet je haar gezien hebben... toch. Nog even rondgekeken en daarna weer op pad. Eerst nog even olie gecontroleerd en een kapotte kabel gefixed zodat ook de claxon weer werkt!! Afgezien van de harde wind die af en toe de motorkap bijna opensloeg was het een prima ritje!!
Toch wel heel anders rijden in Europa, goede wegen, bekende steden en geen rare verrassingen.... beetje saai!
Om 18:30 in Hamburg na onderweg nog wat gegeten te hebben! Het hotel is wel aardig maar heel outbollig, Queen is gewoon toch de beste😉😉.  Even Hamburg rondgekeken, vooral groot met onvindbare kroegjes. Toch ergens neergestreken en onze laatste avond gevierd!  Wat zijn wij gelukkig dat we de Mongolrally hebben mogen rijden, dit vergeet ik van ze langzalzeleven niet meer!!  Om 23:30 in de veren, morgen naar huis, dan is t echt fini...,
Hayday

1. Jojan:
    24 november 2017
    Het was van begin tot het einde ook leuk om te lezen!! Wat een ervaring!! Fijne en veilige laatste kilometers!! 👌🏼
  2. Anja:
    Samen met de Lion op weg naar huis...!! Wat een belevenis...!! Bedankt dat wij het ook een beetje konden ‘meemaken’...! X
  3. Carla:
    24 november 2017
    Succes en veel plezier met de laatste kilometers! Heb genoten van jullie reisverhalen.
  4. Ellen van Groenendael:
    Wat een leuke verhalen. Welkom thuis mannen! Nog veel plezier samen . Groet Ellen.