Day 03 / Wenen - Belgrado

19 juli 2017 - Belgrade, Servië

Om 09:00 uit de veren, lekker douchen en een lekker ontbijtje op de Karlsplatz, het lijkt net vakantie! Helaas was Sabine al weer druk aan t werk dus we hebben haar niet meer ontmoet, jammer!!  De Lion uit de parkeergarage gehaald ( a raison van € 39,40 gvd) en om 11:00 weer on the road!! Dat ging niet echt lekker want hij begon te horten en te stoten, misschien dat we toch eens wat extra verzorging voor hem op de kop moeten tikken! Gelukkig vond Collin op Google een adres van een autozaak!! Hup de snelweg af en daar naar tioe!! Bleek een autosloperij te zijn dus vol gas gegeven voordat ze onze geliefde Lion onder de pers hadden liggen!! Op zoek naar een automaterialenzaak dan maar...hebbes, even een kleine omweg naar Bratislava dus komt Slowakije als extra land erbij!! De Lion voorzien van xtra olie en koelvloeistof en nu gaat t wat beter met hem!! Ook een claxon gekocht, nu het ding nog aan de praat krijgen... toch maar even Tijs Appen..., de rit naar belgrado verloopt goed, veel bekijks onderweg en zelfs van de douane bij de grensovergang krijgen we een duim omhoog! Dan Servie in, het 1ste niet EU land.. je kan hier 3 keer verder kujken dan in Nederland!! Vlak vlak vlak. Vis booking hotelletje gepakt in het centrum van Belgrado voor € 69,50.  Wat een superdeal zeg , enorme kamer met prachtig meubilair, een enorme badkamer etc.. superfijn. Mooie bar tegenover hotel dus toch maar even een pisje en een Jack-Cola. Die hebben we verdiend! Tit morgen!!! Gr

Allure

1. Wim en Karin:
    19 juli 2017
    Je kan aan de accommodatie wel zien dat jullie aan het survivallen zijn, afzien hoor petje af.
    Kijk goed uit
    xxx