Day 39 / Final day

23 augustus 2017 - Ulan-Ude, Rusland

07:00.... tring..tring... tring...Neeeeeeee
Om 07:30 toch maar eruit. Met pijn en moeite stommel ik naar de douche.
Collin ligt compleet in coma dus maar alleen ontbijten. Daar zit Linus, een van de Zweden die net als wij de auto weg moet brengen, hij ziet wit, is misselijk en heeft koppijn. Zou iets met de alcohol van gister te maken kunnen hebben?? Nicolas, zijn reisgenoot ligt net als Collin nog voor pampus. Ik ben inmiddels best wel fit. Om 08:45 is Collin gereïncarneerd tot iets wat op een mens lijkt en we gaan op pad. 15 km naar het depot! We zijn er als eerste en kunnen de Lion al op zijn plek zetten. Hij wordt geïnspecteerd en goedgekeurd voor transport. We bedanken hem, geven hem nog een dikke hug en laten hem achter bij zijn vrienden.... tot over 100 dagen vriend...snik
Het papierwerk is vlot gedaan en een taxi terug. Bij het hotel duiken Linus en Collin meteen weer in bed, zo beroerd als wat. Nicolas ligt ook nog voor dood.
Ik probeer alvast een vlucht te boeken en lam wat rond..Uiteindelijk vindt Collin tussen 2 slaapuurtjes door een vlucht en regelt Dimph thuis onze E-tickets.
Yes, we gaan naar huis!!!!! Donderdag hier vliegen om 08:30, overstappen in Moskou en om 15:05 zijn we in Dusseldorf waar Dimph ons op komt halen.. hopelijk rond 17:30 thuis en dan met de hele familie ( Levy is vandaag ook terug gekomen uit Mallorca) een Frikandel speciaal eten bij Oma..

Ons avontuur zit er bijna op. We hebben er vanaf de dag dat we vetrokken 17.000 km opzitten. We hebben gezweet, kou geleden, geknutseld, gehobbeld en afgezien maar vooral genoten!!
Van de prachtige natuur, de interessante cultuur, van elkaar, maar speciaal van al die verschillende mensen die we hebben mogen ontmoeten. Mensen zijn van nature aardig en behulpzaam, dat heb ik geleerd.

Dank iedereen voor de leuke reacties op onze verhaaltjes, wij vonden het prachtig om te zien dat iedereen (ongeveer 65 tot 70 lezers per dag) zo meeleefde. We hebben ons best gedaan alles zo goed mogelijk te verwoorden maar veel van wat we hebben gezien en meegemaakt is niet in woord of beeld  vast te leggen.

​Nu lekker naar bed, morgen thuis.....Yes

THANKS  LION,
we komen je snel ophalen..

The End
Houdoe

1. Monique:
    23 augustus 2017
    Goede vlucht!! En bij thuiskomst ,geniet van Dimph, Levy en niet te vergeten de frikandel speciaal!! Ik heb genoten van jullie avontuur! X
  2. Jojan:
    23 augustus 2017
    Ook fijn dat jullie bijna weer thuis zijn! Met een hele ervaring rijker!! Echt knap gedaan!
    Goede reis alvast! X
  3. Daisy:
    23 augustus 2017
    Echt een hele prestatie! Dat kunnen ze jullie nooit meer afnemen. Een veilige en goede vlucht en tot snel! xx
  4. Anja:
    Wat super mooi gezegd...xxx
    Zal jullie dadelijks verslagje missen, maar de verhalen zullen zeker nog heel lang verteld worden...!! Meegemaakt en er bij geweest!! Xxx
  5. Jvh:
    23 augustus 2017
    we hebben iedere dag genoten van jullie reisverslag ,
    fantastisch
  6. Joop De Graaff:
    23 augustus 2017
    Wie goed doet, die goed ontmoet. Zou t hier iets mee te maken hebben Goede vlucht
  7. Henk:
    23 augustus 2017
    Dank je wel dat we hebben mee mogen genieten. ps wanneer komt het boek uit?
    goede en relaxte vluchten gewenst
  8. Jack:
    23 augustus 2017
    Prachtige verhalen,mooie foto's en een stoere Lion.misschien iets voor een boek of film?
  9. Jolanda:
    Weer kippevel !!! Veilige vlucht en tot snel xx
  10. Geert:
    Amen! Dus...
  11. Monique:
    24 augustus 2017
    The end... snik... goede reis!!! Happy
  12. Esther:
    24 augustus 2017
    Heerlijk naar huis en daar weer verder genieten van deze geweldige onvergetelijke reis!!
  13. Donald:
    24 augustus 2017
    Zal ik er binnen kort eens een komen drinken bij de Qween kunnen we naar die spannende verhalen komen luisteren
  14. Ingrid:
    24 augustus 2017
    TOPPERSSSSSSSS!!!!!!!!! Ga de verhalen missen, was echt geweldig!
  15. Ellen van Groenendael:
    24 augustus 2017
    Welkom thuis Perry en Collin, hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad ! Bedankt voor alle leuke verhalen en tot snel.