Day 41/. Talinn - Paldiski

20 november 2017 - Paldiski, Estland

Aiiiii, toch te gezellig geweest gisteren.
We worden pas om 11:30 wakker met een behoorlijk houten kop!!
Gelukkig gister ontbijt besteld..... helaas, dat hebben we dus gemist......
 De Zweden komen ook aanwaggelen, die zijn allebei hondsberoerd van de drank ban gisteren.... watjes.
Even door het stadje gelopen en ontbijtje gepakt en dan naar Paldinski.
De Zweden hebben een auto met een trailer bij om hun Mongolauto op te pikken want daar durven ze niet meer mee te rijden. Mogen wij lekker achterin meerijden.  Hop de weg op en jawel..... de auto slaat af. Nee he.... na n minuutje start hij weer maar een kilometer verder weer hetzelfde... dat gaat gezellig worden!!!  Linus heeft schijnbaar een of ander apparaatje in de auto laten zetten waardoor hij beter zou moeten presteren, maar dat lijkt kapot te zijn. Ding eruit, starten en.... hoppa, off we go.
Na een uurtje rijden in Paldiski aangekomen en naar de auto opslag gereden.... spannend!  Even wachten en dan staat de Lion weer voor onze neus, ik kreeg de indruk dat hij net zo blij was want ik hoorde hem heel zachtjes spinnen.. helaas missen er een paar dingen.  Een of andere klojo heeft de radio, de ver-stralers, de tent en de Jerrycan gejat....... en ook nog mijn bril. Dat is bale !!!!
Gelukkig zit de rest er nog wel aan....
Hij start meteen en na een tussenstop van 4 uurtjes bij een Taveerne waar we wat eten en drinken gaan we op weg naar de Ferry.. inchecken, eat drinken en dan lekker naar onze cabine om de verloren slaap in te halen... morgen om 8:00 komen we aan in Zweden..