Day 43/ Stockholm - Kopenhagen

22 november 2017 - Kopenhagen, Denemarken

Vanmorgen om 08:00 wakker in ons hok. Voor t ontbijt moeten we een heel gangenstelsel door met overal deuren waar je je hotelpas voor moet gebruiken, echt erg!! Ontbijt is wel goed verzorgd met alles erop en eraan. Om 9:00 in de auto!!  Het is -4 gr en volop sneeuw, dat beloofd wat... stockholm uit gaat vrij rap en de Lion doet het prima.
We zitten wel te vernaggelen van de kou terwijl we thermokleding en allerlei extra dingen aan hebben, de verwarming in de auto is niet echt super!!!
Onderweg blijft het sneeuwen en later regenen maar gelukkig wordt het wel langzaam warmer. We beginnen weer in ons oude ritme te komen.  3 koekjes, 2 slokken water en daarna 1 sigaret....we kunnen - en met dit weer willen- niet harder dan 85 km., dus samen met een paar pauzes zijn we toch lang onderweg. Over de lange brug rijden we Denemarken binnen, ons 23e land van de rally en Om 19;30 rijden we Kopenhagen binnen op weg naar ons hotel.  Dit keer hebben we geluk, hotel Admiral is werkelijk prachtig en ligt pal in t centrum!!   En Kopenhagen zelf.... wat een prachtige stad.. Even rondgelopen, hapje gegeten en later Live Music in een Irish Pub. Lekker!!
Morgen Hamburg!!!
Hoidoi

1. Monique:
    23 november 2017
    Toch ook weer heel gaaf!! Genieten ! Oja en laat de kou en sneeuw maar lekker daar😜