Ready to go!!

13 juli 2017 - Eindhoven, Nederland

Klaar!!!   Eindelijk mogen we gaan vertrekken!  Afgelopen zondag nog bij Jos geweest om wat kennis van auto' s op te doen!  We kunnen nu de verdelerkap van de bobine onderscheiden ( maar nog steeds geen idee waar ze voor dienen). Extra motorolie en koelvloeistof gekocht ( ideetje van Tijs) paar rollen toiletpapier in de kofferbak ( moest van Anja) paar opvouwbare drinkbekers en een opvouwbare emmer ( gekregen van Marc, Mel en Rem). Verder hebben we van veel mensen nog veel meer spulletjes en goedbedoelde adviezen gekregen om onze komende ongemakken te veraangenamen!!! Dank daarvoor!  Het mooiste voor ons was echter de afscheidswens van Dimph samen met voor ieder van ons een geluk- en krachtgevende reis-steen!! Die houden we dus dicht in de buurt!  Alle benodigde reispapieren zijn gelukkig nog net op tijd binnengekomen dus niemand hoeft ze ons na te brengen. ( jammer he) de auto is bestickerd en morgenvroeg om 09:30 zijn we "los", op weg naar de start!! Voor diegenen die zondag nog even naar onze "passing-by" party bij Queen komen..... tot zondag.... voor iedereen die daar niet bij kan zijn........ tot over een week of acht.... groetjes               Kunnen jullie allemaal een beetje op Dimph letten... We love youIMG_8794