Day 30 / Barnaul - Kosh-Agach

15 augustus 2017 - Kosh-Agach, Rusland

Om 07:00 ging het wekkertje weer!!! Tring..tring.  Ik ben kapot, wil slapen!!
Neeeee, hup eruit, douchen en ontbijten!!  08:15 in de auto richting grens, we kijken wel hoe ver we komen.
Wat een prachtige rit........ we hebben 700 km gereden waarvan 500 door de bergen.. Op 375 m hoogte reden we langs een prachtig wilde rivier en daar zijn we langs blijven rijden tot we op 1700 m hoogte zaten.. de rivier was daar veel smaller en rustiger maar nog steeds behoorlijk groot.  Onderweg zoveel landschapswisselingen gezien, echt prachtig.. onderweg uitkijken voor wilde paarden, koeien, geiten en schapen die vanuit het niets de weg oplopen. Geen politie gezien dus eindelijk geen bon!!  Om 19:45 in Kosh-Agach aangekomen, een klein dorpje op 50km van de grens met Mongolië.
Heel klein simpel hotelletje maar wel netjes en gelukkig ook schoon!!! Geen restaurant in het dorp, wat nu?? Zelf iets maken dus!!
Er is nog 1 winkeltje open, daar kopen we mais, sardientjes, ananas, soort van noodlesoep en broodstengels!
De noodlesoep was niet lekker, water eruitgegooid, sardientjes er in en ook mais en broodkruimels.. "mwaa, gaat wel".  Uiteindelijk de soep weggegooid en mais met sardientjes uit blik zitten eten. Kan altijd beter maar zeker ook slechter!!
Het is nu echt koud hier, maar morgen hopen we op 22 gr.
Morgen Mongolië,  ben heeel benieuwd!
Internet zal daar K.. zijn, ik blog wanneer  ik bereik heb!!
Hodo