Day 04 / Belgrado - Sofia

20 juli 2017 - Sofia, Bulgarije

Wat een heerlijk hotel in Belgrado!! Bleek het ontbijt ook nog inbegrepen.. super, het Hotel krijgt een 10+.   Dan gaan we weer op pad, eerst de auto reorganiseren want we denken toch extra riimte nodig te hebben voor een 2e Jerrycan benzine!  Aangezien ik geen auto's in kan pakken laat ik deze taal aan Collin en geef hem vanaf veilige afstand wat intelligente aanwijzingen welke mij niet altijdin dank worden afgenomen...afstand houden bleek nuttig dus. Op weg naar Sofia begint de auto steeds meer te knetteren wanneer je gas terugneemt, we acteren weer als struisvogels en wanen ons in een Ferrari. De rit naar Sofia verliep best goed, beetje saai behalve een grote omleiding dwars door de bergen, Sofia zelf.... .. mijn God wat een verpauperde stad, het leek alsof ieder gebouw op instorten stond. Gelukkig wel een net hotel met aardige mensen. Nog even naar het centrum geweest maar dat was al net zo erg als de rest van de stad. Ook de mensen van de Metro en de Horeca hebben zich aan de sfeer van de stad aangepast... wat een shaggies.. Vlug terug naar het hotel, een borrel en naar bed!!! Morgen naar Vama Veche, de andere rijders weer ontmoeten!!! Houdie

1. Joop De Graaff:
    Per,
    Je kan altijd bellen bij autoproblemen.
    Mooi om te lezen hoe jullie t aanpakken.
  2. Donald:
    20 juli 2017
    Super mannen ga zo door gewoon oor dopje kopen en gas er op hahaha
  3. Terry janssen:
    20 juli 2017
    Hoi perry en collin veel plezier en succes met jullie tour gas op die zuigers boys