Day 09 / over of niet???

Over....... of niet
Het ging zo lekker... vanmorgen op tijd weggereden uit Uyne en de hele dag langs de kust van de Zwarte zee gereden. Stadje in - stadje uit, omstebeurt aan het stuur. Om 17:00 begon de Lion te ratelen dus vlug van de weg af bij een benzinestation!  Zelfinspectie bracht niets aan t licht dus verder in een slakkegangetje naar de garage. Voorlopige conclusie..... 2 kapotte cilinders en misschien nog meer. Klote.... kan misschien gerepareerd worden maar duurt 7 dagen. En we zitten niet bepaald in Las Vegas maar in een zeer religieus gebied waar niets te doen is en waar ze zelfs geen alcohol schenken!!!  En dat 7 dagen... bijna niet te doen!! Jos gebeld en wat tips gekregen om te kijken of het nog de moeite, de tijd en het geld waard is om hem op te laten kalefateren en dan ook nog kans te maken om de rally te voltooien!!
Oftewel........KUT
Groetjes
Prijsvraag/ vraag 3: 100 punten...
Wat moeten we doen???

1. Daisy:
    25 juli 2017
    Lieverds, alleen jullie kunnen dat bepalen. Natuurlijk willen wij dat jullie het einde halen maar het moet wel verantwoord zijn! We denken aan jullie!!! Kussiessss
  2. Tijs:
    Kak kak kak...
    Dat is wel echt super kak..
    Als het nog gefixt kan worden, natuurlijk in alle redelijkheid dan zou ik doorgaan.

Maar dat is mijn mening
  3. Anton:
    25 juli 2017
    Als de auto t weer doet en het is verantwoord en veilig voor jullie: Doorgaan!

Die 7 dagen overleef je wel

7 dagen zonder alcohol...die kun je ook weer inhalen (door bijvoorbeeld langer naar Sölden te gaan :-) )

7 dagen in een religieus gebied biedt de mogelijkheid om al je zonden op te biechten (7 dagen is dan waarschijnlijk te kort :-) )

Sterkte!
  4. Geert:
    25 juli 2017
    Volg Ramses: "we zullen doorgaan!". Of Mongol: "If nothing goes wrong...!" Even retraite, wie had dat gedacht? Toch proberen leuk te vinden; toch? Succes! Denk aan jullie!
  5. Joop De Graaff:
    25 juli 2017
    Houd die 100 punten maar en zorg dat je/jullie verder kunnen. Fixen dus, succes- gaat jullie lukken tot aan de finish
  6. Donald:
    25 juli 2017
    Het zou jammer zijn maar maar is er geen tweede hands motor blok te koop dat zit er toch wel in een dag of twee in
  7. Remko:
    25 juli 2017
    Gewoon gat in de bodem maken en verder a la flinstones
  8. Remko:
    25 juli 2017
    Of een kameel kopen en die er voor binden
  9. Terry janssen:
    25 juli 2017
    Nondeju niet zo mooi erg klote maar probeer optimistisch te blijven is er daar niks te koop succes boys