Day 11 / Rize, wachten, wachten, wachten

27 juli 2017 - Yenicami Mahallesi, Turkije

En toen werd het woensdag, de garage is aan het wachten dus geen nut om daar naar toe te gaan!! Wat dan??  Uitslapen dan maar!! Goed plan!! Om 08:30 allebei klaarwakker..... onnodige en ongewenste tijdwinst... kan dat aub een andere keer!!!  Okay, wat nu?  Eerst even gezellig met Dimph en Oma facetimen en daarna Rize verkennen.  Op zoek in Google naar de 5 topattracties van Rize.  Eerst even aan Google uit moeten leggen wat en waar Rize is maar uiteindelijk hebben we ze gevonden!! , 1/ Rize Castel, 2/Rize Castel, 3/ Rize Castel, 4/ Rize Castel, 5/ Rize Castel..... misschien dat Rize Castel
Wel leuk is, hebben we in een klap alle topattracties te pakken, maar eerst wat eten.  Leuk tentje gevonden met een soort van reuzepanini's, lekker, 2 water erbij, samen toch weer € 4,- ...wat een prijzen.. dan te voet op weg. Ongeveer 2 km lopen waarvan 1,9 km steil omhoog en de laatste 100 meter trappen! Kapot maar trots op onze eerste bergbeklimming kijken we om ons heen en zien..... niets wat op de binnenkant van eeN kasteel lijkt. Dikke muren van 1,5 mtr rondom maar binnenin alleen een bar en een paar terrasjes. Fijn om neer te ploffen maar niet bepaald van historische waarde. Een koffie, een cola en wat mooie foto's later

Castle view Perry

Castle view Collin

maar weer terug richting Hotel, onderweg een paar prachtige foto's genomen van historische gebouwen,

Historisch 1

Histrisch 2

titjakken gespot, buil Chips opgegeten, een Hammanetje gepakt en veel gevandycrushed!!

ICandycrush Collin

Benji zal trots op ons zijn!! Daarna een visrestaurantje gevonden met echt lekker eten, een borrel en naar bed.
Oftewel, we hebben ons kapot verveeld!!
Morgen helpen bij de garage, we willen op reis!!!!!!!!!!
Hidia
Prijsvraag: 8 punten:  waar zijn we a.s. Zaterdag om 20:00 uur ( wil je in de punten vallen moet deze vraag donderdag beantwoord worden)
P.S. De 100 punten vraag is komen te vervallen, toen waren we depri!!

1. Jojan:
    27 juli 2017
    Wel goed geprobeerd!!! Eruit halen wat erin zit...hopelijk morgen dan weer iets meer!! Succes, dan snel weer op reis!! X
  2. Joop De Graaff:
    27 juli 2017
    8 punten voor een friettent om 20 uur.
  3. Olav:
    27 juli 2017
    Zaterdag om 20.00 uur zijn jullie helaas nog daar, maar daarna extra uitgerust en super gemotiveerd weer verder. veel kosten maken doen jullie daar ook niet nu dus die cilinders zijn eigenlijk alweer terugverdiend. Wij zijn allemaal kei trots op jullie en denken dat het leukste, spannendste, engste, vervelendste, mooiste en gaafste aan jullie reis nog zal komen, en wij graag ook die superverhalen willen blijven horen. Veul Plewater daar en tot binnenkort. Leven is een Feestje!!