Day 36 / Lun - Ulaanbaatar

21 augustus 2017 - Ulaanbaatar, Mongolië

Vanmorgen vroeg wakker en hup... onder de douche.... oh nee, die hebben we niet. Ontbijt dan.  Kopje thee en gebakken eitje met 2 stukjes wortel ernaast, that's all. Maar niet getreurd, nog maar 135 km naar ons eigenlijke eindpunt.  Alles in de auto, toch weer even wachten op de Australiers maar om 08:30 op weg.  Korte trip, fijne weg en niemand pech dus om 10:30 rijden over de top van een heuvel en daar.......
ULAANBAATAR....YES YES YES...WE DID IT
Wat een heerlijk gevoel, hoewel dit niet het officiële eindpunt is ( nog 580 km naar Oelan Oede, daar ligt de officiële finishlijn) hebben we voor ons gevoel de klus geklaard,  jankerd als ik ben word ik gewoon een beetje emotioneel.. ( watje he )
Fijn hotel en meteen douchen, daarna bij een Mongoolse Burgerking een hamburger met friet.. wauw, junkfood, heerlijk.
  Na het eten met zijn allen in een taxi naar het grote Chinggis Khaan monument geweest, erg imposant.
Verder lekker rustig en 's avonds lekker gegeten. Ulaanbaater is bepaald niet de levendige en mooie stad die wij ons hadden voorgesteld dus morgen toch richting Oelan Oede, het officiele eindpunt van de Mongolrally. 580 km en een grensovergang.... we hopen op een rit van 12 uurtjes.