Day 38 / Oelan Oede, de Finishlijn

22 augustus 2017 - Ulan-Ude, Rusland

Vandaag lekker op ons gemak ontbeten en de auto leeg geruimd. Daarna met zijn allen naar de finishlijn om daar officieel de Mongolrally te beëindigen..
Omstebeurt de auto's op het podium en iedereen juichen en foto's maken. Echt super!!  Dan onze naam op de lijst. We zijn nummer 55 ( van de 350) Niet slecht dacht ik!!! Ook wordt ons gevraagd een spreuk te zetten!
Die is niet zo moeilijk, " niet twijfelen, dan lijd je dorst", een eerbetoon aan BMA ( opa ).
Dan de  formaliteiten, papieren invullen en uitleg over hoe en waar de Lion voor transport klaar te zetten. Hij moet van binnen en van buiten schoon zijn. .....Pardon ??????... nee he.... ja dus
Op zoek naar een Carwash.  Na 10 minuten een gevonden. Daar de auto leeggeruimd en alles wat we niet mee terug kunnen nemen weggegeven. De werknemers die de auto moeten poetsen staan bijna te janken.
Ten eerste omdat ze zoveel van ons krijgen, maar zeker ook omdat die auto zoooooo verschrikkelijk smerig is!!!
Een uurtje later staat de Lion heel stoer heel mooi te wezen..
Nog even bij DHL wezen kijken of we het gereedschap, slaapzakken en nog van alles niet kunnen versturen zodat ee niet zo hoeven te zeulen, maar € 675,- vinden we toch wel heel erg veel. In een shop een paar grote tassen gekocht, daar moet alles maar in dan! Om 18:00 terug naar de finishlijn voor een groepsfoto met andere finishers en daarna met zijn allen eten en een borrel pakken.. nou, dat hebben we gedaan!!!
Ikzelf heb alleen bier, Jack Daniels, wodka, bourbon en een slok tequilla op, maar de anderen......!!!!!
Om 00:00 stond iedereen op de dansvloer en we meenden net te horen dat zijn rond 02:00 weer terug in het hotel dacht ik......zoiets!!
Morgen de auto op transport zetten en een vlucht terug zien te boeken!!
Hada

1. Jojan:
    23 augustus 2017
    Gefeliciteerd met deze top prestatie!!!! Toppers!!! Echt een gave reis geweest zo te lezen!!
  2. Joop De Graaff:
    23 augustus 2017
    Ga de verhalen onzeker missen. Goede reis terug naar 040.
  3. Jack:
    23 augustus 2017
    Knappe prestatie mannen en een grote reiservaring rijker! fijne reis terug en tot in Eindhoven.
  4. Anton:
    23 augustus 2017
    Gefeliciteerd mannen...bedankt voor het delen van jullie mooie reis, zo waren we er allemaal toch een beetje bij!
    Veilige terugreis